Türkiye’de ilk kez 2019 yılında düzenlenen etkinliğin, bu yıl finans sponsorluğunu Akbank, coffee-break sponsorluğunu ise Voltify gerçekleştirecek. “Elektrikli ve Hibrit Sürüş Haftası”nda, aralarında BeeFull, Otokoç, Hyundai, Mercedes Benz Ticari, Honda, Otojet, Çakır Grup, Lixhium ve Farklabs gibi sektörün baş aktörlerinin yer aldığı markaların, çevreci, sessiz ve teknoloji odaklı en yeni elektrikli ve hibrit modelleri de test edilebilecek.
Elektrikli ve Hibrit Sürüş Haftası’nın sektörün gelenekselleşmiş en önemli etkinliği olduğunu söyleyen TEHAD Başkanı ve Electric Hybrid Cars Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Berkan Bayram, “Etkinliğimizi hep birlikte büyüttük. Bu yıl da yine çok etkili bir alanda, İstanbul Autodrom’da olacağız. Her yıl düzenlediğimiz etkinlikte, son 5 yılda 30 bini aşkın ziyaretçi ağırladık ve elektrikli otomobil meraklıları bugüne kadar 100’e yakın elektrikli ve hibrit modeli deneyimleme şansına sahip oldu. Bu açıdan etkinliğimiz, elektrikli ve hibrit araçların doğrudan kullanıldığı, tüketici deneyim odaklı, Türkiye’nin ilk ve en büyük etkinliği olmayı sürdürüyor” dedi.
Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de elektrikli ve hibrit araçların pazar payının her yıl artmaya devam ettiğini vurgulayan Berkan Bayram, şöyle devam etti:
“Bunda etkinliğimiz de önemli bir rol üstleniyor. Tüketiciler yeni bir otomobil alma sürecinde kararsız kaldıkları durumda, etkinliğimize gelerek merak ettiği modelleri kullanabiliyor, en yeni modeller hakkında bilgi alabiliyor. Elektrikli ve Hibrit Araçlar Sürüş Haftası ile bu ihtiyaca cevap vermek konusunda, yardımcı olmayı hedefliyoruz. Otomotiv, enerji, teknoloji, şarj ve mikromobilite sektörlerini temsil eden, ücretsiz olarak katılabileceğiniz etkinliğimizin kapıları, tüm meraklılara açıktır.”
© Copyright 2025 İstihdam Haber Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.