QNET, 154 yıllık İsviçreli lüks saat ve mücevher markası Bernhard H. Mayer’in, iki yeni takı koleksiyonunu İstanbul’daki özel bir davetle tanıttı. Etkinlikte markanın 5. kuşak temsilcisi JR Mayer de yer alarak, koleksiyonun ilham kaynaklarını ve el işçiliğine dayalı üretim sürecini davetlilerle paylaştı.
Doğrudan satış sektörünün lider isimlerinden QNET, 154 yıllık köklü geçmişe sahip lüks saat ve mücevher markası Bernhard H. Mayer’in en yeni takı koleksiyonlarını İstanbul’da özel bir davetle tanıttı. Tarihin ve zanaatkarlığın birleştiği bu etkinlik, markanın 5. kuşak temsilcisi JR Mayer’in katılımıyla gerçekleşti. Bernhard H. Mayer’in dünyaca ünlü tasarımlarının ardındaki ilham ve ustalık süreci basın mensupları ve influencerlarla yakından paylaşıldı.
Bernhard H. Mayer, 1800’lerin sonlarından bu yana değerli metallerde yüksek hassasiyetli işçiliğiyle tanınan köklü mirasa sahip İsviçre’nin önde gelen lüks saat ve mücevher markalarından biridir. QNET ise bu köklü mirası doğrudan satış kanalına taşıyarak, Türkiye pazarında lüks segmentteki varlığını güçlü şekilde pekiştiriyor. Lansmanda tanıtılan Serendipity ve Insignia koleksiyonları, markanın hem tarihine hem de geleceğine ışık tutuyor.
Dört yapraklı yoncadan ilham alınan tasarım
Lansmanda tanıtılan Serendipity koleksiyonu, dört yapraklı eşsiz tasarımı ile öne çıkıyor. Her bir yaprak şans, umut, inanç ve sevgiyi simgeler; her biri kendine özgü anlam taşır. Zarif ve anlam yüklü detaylarıyla Serendipity, sadece bir aksesuar değil, aynı zamanda yaşamın güzel tesadüflerine duyulan inancın da sembolü.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2025 İstihdam Haber Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.