Türkiye’nin köklü saat üretici ve distribütörlerinden Merkez Saat, 30 yıla yaklaşan tecrübesiyle Türk saat markalarını dünya vitrinine taşıyor. 1992 yılından bu yana sektörde faaliyet gösteren, Türkiye genelinde 500’e yakın bayi ağıyla güçlü bir dağıtım yapısına sahip olan Merkez Saat; Hislon ve Momentus markalarıyla ihracatta önemli bir ivme yakaladı.
Saat sektöründeki 30 yıllık birikimini, kökleri 1928’e uzanan kendine has tasarımıyla öne çıkan Hislon markasıyla birleştiren Merkez Saat; Momentus ile birlikte markalarını ülke sınırlarının ötesine taşıyor. Köklü üretici misyonu doğrultusunda hareket eden firma, Türk markalarının gücünü uluslararası arenada temsil ediyor.
Merkez Saat, Ürdün’de düzenlediği özel etkinlikle Hislon ve Momentus markalarını Ürdün’ün başkenti Amman’da bir hafta süren fuar ve tanıtım çalışmaları kapsamında sergilenen markalar, beklenenin üzerinde ilgi gördü. Balkanlar ve Orta Doğu’dan gelen yoğun talep, firmanın ihracat seyrini değiştiren önemli bir dönüm noktası oldu.

Orta Doğu ve Balkan pazarlarından gelen taleplerle birlikte Merkez Saat, ihracat atağını hızlandırdı. Hislon ve Momentus markalarına gösterilen ilgi, Türk saat markalarının uluslararası pazarda güçlü bir karşılık bulduğunu ortaya koydu. İhracat hamlesiyle ülkeye döviz girdisi sağlamayı hedefleyen Merkez Saat, bu yönüyle Türkiye ekonomisine de önemli katkı sunmayı amaçlıyor.
Hedef Avrupa pazarı
Merkez Saat, gözünü Avrupa pazarına çevirdi. Hislon ve Momentus markalarının yakaladığı ivme, firmanın küresel büyüme hedeflerini daha da ileriye taşıdı. Merkez Saat’in yükselişi sürerken, Türk markalarına olan ilginin her geçen gün artması dikkat çekiyor.
Merkez Saat İhracat Müdürü Günhan İmrak, ihracat sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Merkez Saat bünyesindeki markaları Hislon ve Momentus ile son 1 yıldır ihracat atağına geçtiklerini belirten İmrak, doğru pazarlama stratejileri ve markalarına olan güvenle çıktıkları bu yılda hızla geri dönüşler almaya başladıklarını ifade etti.

İmrak, “30 yıldır faaliyet gösteren Merkez Saat, Türk marka kimliğiyle özellikle Balkanlar, Türkiye Cumhuriyetleri ve Orta Doğu pazarında yoğun talep görüyor. Şimdi Ürdün pazarına girdik. Amman’da bir hafta boyunca gerçekleştirdiğimiz fuar çalışmalarında Momentus ve Hislon markalarımıza ilgi oldukça yüksekti. Amacımız dünyanın her kıtasında markalarımızı saat severlere ulaştırmak ve ülkemize döviz girdisi sağlamak.” diye konuştu.
Türkiye’nin yerli saat markası olmanın son 10 yılda yeni bir reform sürecinden geçtiğini vurgulayan İmrak, Türk markalarının yurt dışında da başarıyla rekabet edebileceğini kanıtladıklarını belirterek, “Türkiye’nin en önemli ihraç kalemlerinden biri olma yolunda Türk saatleri hızla ilerliyor. Markalarımızla ulaşabilir lüksü sunuyoruz. Merkez Saat olarak sürekli kendimizle yarışıyoruz.” dedi.

Ürdünlü iş insanı Zaid Abu Allan ise iş birliğine ilişkin memnuniyetini şu sözlerle dile getirdi:
“Hislon ve Momentus markalarına talep oldukça fazlaydı. Merkez Saat ile yaptığımız anlaşma sayesinde bu iki güçlü Türk markasını Ürdün pazarına kazandırdık. Ürdün genelinde onlarca saat bayimiz bulunuyor. Amman’daki fuar süresince standımız hiç boş kalmadı, yoğun ilgi gördük ve önemli siparişler aldık. Türkleri ve Türk markalarını seviyoruz. Bu iş birliğinden ve gelen talepten son derece mutluyuz.”
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2025 İstihdam Haber Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.